woensdag 8 april 2015

Review: Essence All About Chocolates palette

Review: Essence All About Chocolates palette


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie
Kijken jullie mee???

Over het Essence All About Chocolates palette.
Wil je mijn mening horen?
Lees dan snel verder!

Dit is het palette er zitten 6 mooie kleurtjes in.
Ik weet niet of je het merkt maar deze foto's zijn buiten gemaakt.

Dit zijn de kleuren ik ben erg benieuwd naar het pigment.
Tijd voor de swatches!

Ik vind het pigment erg goed zelfs de lichte kleuren zie je goed.
Ik heb er natuurlijk ook een look mee gemaakt.

Dit heb ik ervan gemaakt ik vind het echt heel mooi.

Ik heb het ook afgewerkt met een laagje mascara.
Conclusie; Ja ik ben heel tevreden over dit palette.
Ik zou het zeker niet laten liggen als je in het Kruidvat bent.

Prijs: €3,45

Zo dit was mijn review over het Essence All Abou Chocolates palette.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx








3 opmerkingen:

  1. supercool! koop jij eigenlijk zelf de producten die je gaat reviewen of krijg je die toegestuurd? En welk merk kan jij het beste aanraden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Zin in de volgende review

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou je meer reviews willen maken? Ik vind ze heel erg leuk, maar je hebt er maar 5!

    BeantwoordenVerwijderen