zaterdag 14 maart 2015

Review: EOS Lip Balm Vanilla Mint

Review: EOS Lip Balm Vanilla Mint


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???  


Over mijn EOS lip balm.
Voor degene die mijn video's niet kijken is hier nog eens een geschreven artikel.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!


Dit is de EOS die ik gewonnen heb met de winactie van LiveLikeFloor.
Je ziet dat deze eos anders is, namelijk met streepjes erop.
De gewone hebben een effe kleur.
En als we EOS mogen geloven zouden deze nog zachter zijn.
Daarom staat ook op de verpakking Visibly Soft.
Ik was heel benieuwd!

Zoals jullie weten zijn alle EOS transparant.
Hij smaakt heel lekker op je lippen naar vanille en mint zoals de naam zegt.
En hij ruikt ook echt super lekker.
Ik heb ook het idee dat ze inderdaad zachter zijn dan de gewone.

Zo dit was mijn korte review over de EOS Vanilla mint.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx





7 opmerkingen:

  1. kwil ook zo'n eos ze zijn blijkbaar aalleen in Amerika te koop of op een website x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke rieview ik ben echt een heele groote fan van jou ik krijg die eos ook morgen we hebben hem besteld want ik was zaterdag 10 geworden xxxxxxxxxxxxx je alergrootse fan

    BeantwoordenVerwijderen