vrijdag 17 april 2015

Review: Mac lipliner+lipstick

Review: Mac lipliner+lipstick


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de mac lipliner en lipstick.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Iedereen kent vast en zeker Kylie Jenner.
En bijna alle beautybloggers vroegen zich af welke mooie lipkleur gebruikt ze toch?
Ik heb het ontdekt bij een tutorial van Mascha (Beautygloss.nl).


De lipliner die ze gebruikt heet Soar.
Ik ben niet zo voor de lipliners maar deze is echt heel fijn!

Hier zie je de swatch van de lipliner en lipstick.
Ik zal eerst de lipliner bespreken.
Het is een roos bruin achtige kleur en hij heeft een matte finsih.
Dat vind ik persoonlijk heel mooi.
Ik gebruik het lippotlood als basis want ik ga er daarna toch overheen met de lipstick.

Dan de lipstick Faux.
Hij is niet volledig mat hij heeft een soort van crèmeglans.
Wat er heel mooi en gezond uitziet op je lippen.
Faux neigt naar de roze kant, maar oogt toch ook wel een beetje paars. 
Het is een bijzondere koele kleur.

Ook de swatch van de lipstick is prachtig!
En in combinatie met de lipliner is het gewoon af!
Ik heb hem natuurlijk ook op mijn lippen getest.

Dit is de lipstick in combinatie met de lipliner.
Ik ben er echt verliefd op hij is geschikt voor elke gelegenheid.
Zelf voor naar school maar daar gebruik ik hem liever niet voor.
Omdat hij best wel prijzig is en ik wil hem niet verspillen.
LOVE IT!


Conclusie: 2 TOP producten het zijn echte aanraders!

Prijs lipliner: €18,50
Prijs lipstick: €19

Zo dit was mijn review over de mac lipliner+lipstick.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx












3 opmerkingen:

  1. Leuke review! Maar onder de swatch van je lipliner staat er 'met een matte finsih' bedoel je niet finish?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer doe je nog een review?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt super mooie lipstick en lipliner!!

    BeantwoordenVerwijderen