zaterdag 10 augustus 2013

Het verschil tussen een gewone vijl en een blokvijl.

Het verschil tussen een gewone vijl en een blokvijl.

Heey bloggertjes vandaag ga ik jullie het grote verschil uitleggen tussen een blokvijl en een gewone vijl kijken jullie mee???


Het grote verschil is tot je met een gewone vijl de vorm van je nagels bepaalts rond,vierkant,scherp dat doe je zo met al je nagels. Een blokvijl is heel anders het heeft 4 stappen stap 1 Grof stap 2 medium stap 3 fijn stap 4 polijsten je begint bij stap 1 en gaat zo verder... het grote verschil is tot je met een blokvijl OP je nagels vijlt tot de grove stukjes eruit zijn!


Blokvijl/Gewone vijl


3 opmerkingen:

  1. Ja dat is waar wat anouk hier vertelt kijk voor meer info ook eens op mijn site daar heb ik een filmpje over hoe je met een blokvijl vijlt www.nailspotje.blogspot.com je kan ook gwn op de link klinken bovenaan bij my favorite blogs op de blog!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat is cool en dat is helemaal waar ik heb mij de blokvijlen ook gekocht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het grote verschil is tot? tot? "dat" zal je bedoelen.. als je een blog hebt mag je op zn minst wel fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen