zondag 6 september 2015

Review Dior Palette: Femme Fleur

Review Dior Palette: Femme Fleur


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review + een video voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over het Dior Palette genaamd Femme Fleur.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees of kijk dan snel verder!

Dit is hoe het palette eruitziet.
Echt super mooi!

En zo ziet het palette er vanbinnen uit.
Met 5 prachtige kleuren die allemaal een beetje naar het paars en roze neigen.

 Het zit in een mooi fluwelen zakje.


Er zitten ook 2 spons applicators bij.
Maar deze gebruik ik zelf nooit, het is misschien wel handig als je geen kwasten hebt want aan de andere kant zit er ook een klein blendingkwastje.
En als je het palette mee in je tas zou nemen kan je de bijgevoegde kwastjes gebruiken.
Dan is het nu tijd voor de swatches!

Ik heb eerst de 2 bovenste kleuren geswacht.
Dan de onderste en de laatste kleur is de middelste.
En wow wat een pigment!
Echt super goed.
En hier moest ik natuurlijk ook een look mee maken.

Ik begin met deze lichtroze kleur voor het gehele ooglid en voor onder het wenkbrauw bot.

Je ziet het op foto niet heel goed maar het is ook een soort van basis.

Dan ga ik in de paarse kleur en die breng ik aan over het gehele ooglid.

En zo ziet het eruit op je ooglid echt heel mooi.
Je hoeft ook niet vaak terug in de kleur te gaan.
Hij brengt goed aan.

En dan als laatste ga ik in de donkerste kleur voor in de arcadeboog.
En dat blend ik dan mooi samen.

En dat ziet er dan zo uit.
Het is zeker geen look voor overdag maar meer voor een avondje uit.

En dan heb ik het nog afgewerkt met wat mascara.
Ik vind het persoonlijk een heel mooie look.

Conclusie van dit palette; TOP ik raad het iedereen aan.
Het is wel prijzig namelijk €54.
Maar als je er geen budget voor hebt kan je het eventueel met je verjaardag of met de feestdagen vragen.

Zo dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx























1 opmerking:

  1. Super fijne review! Je ziet heel erg goed dat je er veel moeite in hebt gestoken <3

    BeantwoordenVerwijderen