zaterdag 17 augustus 2013

Gevolgen van nagellak dat lang opblijft.

Gevolgen van nagellak dat lang opblijft.

Heey bloggertjes vandaag ga ik jullie de gevolgen zeggen van nagellak dat lang opblijft.
Kijken jullie mee???
Hier komen de gevolgen!

Ik had vorige week vrijdag een lakje opgedaan van Essence genaamd Absolutely Blue.
Hij is 1 week opgebleven ik heb hem vandaag afgedaan.
Ik zag tot mijn nagels heel lang waren en heel onverzorgd dus ik dacht ik knip ze ik vijl ze en ik vijl ze met de blokvijl en toen keek en het was nog altijd heel onverzorgd ja daarom moet je je nagels dus 2 dagen laten rusten omdat al die nagellak en die remover is slecht voor je nagels!!!
Dus zeker niet panikeren tot je denkt tot het nooit meer goed komt geen schrik 2 dagen en je nagels zijn weer zo mooi als ervoor.
Want eerst voor die essence had ik ene van de Hema op en toen ik afgedaan heb zijn er geen 2 dagen tussen geweest toen heb ik onmiddelijk nieuwe opgedaan (die van Essence dus) dat kan er ook aan liggen.
Dus liefste bloggertjes heb geen angst tot je nagels kapot zijn ofzo ze moeten gewoon herstellen en wat rusten van alle nagellak en remover!!!!

1 opmerking:

  1. Dat heb ik ook al gehad en nu weet ik wst ik moet doen ik heb toen 1 week met zo een nagels rondgelopen!!!

    BeantwoordenVerwijderen