vrijdag 6 september 2013

Je mag niet schudden met je nagellakpotje!

Je mag niet schudden met je nagellakpotje!

Heey bloggertjes ik ga jullie vandaag vertellen tot je niet met je nagellakpotje mag schudden!?
Kijken jullie mee???

Raar hé ik schud ook altijd met mijn nagellakpotje maar dat is het slechtste wat je kan doen.
Rol je flesje nagellak tussen je handpalmen in plaats van ermee te schudden.
Zo voorkom je dat er zich luchtbelletjes vormen!
Dus denk eraan nooit meer schudden met je potje nagellak maar rollen tussen je handpalmen.
Want je wilt toch ook geen luchtbelletjes op je nagels terwijl je zo een mooie kleur hebt?!

1 opmerking:

  1. Dat wist ik niet daarom tot ik soms belletjes heb als ik nagellak opdoe bedankt voor de tip Anouk u blog is echt geweldig!!!! Caro

    BeantwoordenVerwijderen