zondag 15 september 2013

Lakje pimpen

Lakje pimpen

Heey bloggertjes ik heb jullie daarstraks de review van mijn lakje laten zien.
Maar ik heb hem gepimt!
Kijken jullie mee???
Ik heb wattenstaafjes gebruikt het 'wat' eraf gehaald.
Dan heb ik een wit nagellakje genomen ik heb die van de action die wat bij de nagel stempels hoort genomen.
Het wattenstaafje er in gedompeld en stipjes gezet op mijn lakje!
Waarom heb ik dat gedaan omdat er geen glitters inzitten en ik vond het zo beetje 'saai'.

Dus heb ik een kleine nail art voor jullie gemaakt en dit is het resultaat!!!



2 opmerkingen:

  1. Ooh die stipjes zijn cool!!! net Mini Mouse echt mooi gedaan coole nail art! Ga ik zeker ook eens proberen Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik vond het zelf ook heel mooi ik ga dat zeker nog eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen