donderdag 27 februari 2014

Lipproducten stash swatchen!

Lipproducten stash swatchen!

Heey bloggertjes vandaag heb ik een swatch video voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik ga mijn lipproducten swatchen in totaal komen er 5 swatch video's online met deze erbij.
Waarom doe ik het?
Omdat ik dan meer informatie kan geven over mijn make-up wat ik er van vind enzovoort...
De andere swatch video's komen denk ik pas na de vakantie op mijn blog enkel de oogschaduw swatch video komt morgen online.
Omdat ik op ski reis ga dat hebben jullie vast wel al kunnen lezen op mijn blog.
Maar eerst komt er na de reis (krokusvakantie) een uitgebreid artikel over de ski reis.
En dan zal ik de dagen erna de swatch video's erop zetten :).
Veel kijk plezier!!!



7 opmerkingen:

  1. Hele leuke video Anouk.
    Trouwens, je blog is super mooi geworden!
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke video!!
    Je blog is echt heel mooi met dat roos een wit je tekst is nu beter lees baar! xxxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blog is super mooi en je video is ook heel leuk :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke video!
    En je blog is heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog is super mooi en leuke video! <3

    BeantwoordenVerwijderen