zondag 2 februari 2014

Vraag van jullie!

Vraag van jullie!

Heey bloggertjes omdat ik de vraag zo vaak kreeg.
Heb ik besloten er een artikel over te maken!
Kijken jullie mee???

Jullie vroegen zich af hoe het komt tot bij de één nagellak lang opblijft en bij de ander niet.
En wat je er kan tegen doen dat nagellak langer opblijft!
Ik zal jullie een antwoord geven.
Als eerste kan je een beter merk nagellak kopen O.P.I is misschien duur maar wel super goed!
Essence en Catrice zijn ook aanraders.
Maar bv Action is wel goed voor 3 dagen maar niet voor 1 week.
Een goede topcoat is ook belangrijk ik heb deze van essence (zie foto)
Omdat hij een XXXL Shine heeft blijft je nagellak langer op.
Wat ook een oorzaak kan zijn is,
Tot je nagels zwak zijn en snel afbreken dan gaat nagellak ook heel snel af.
Je kan er niet veel aan doen maar je kan eventueel een nagel verharder gebruiken.
Vijlen in plaats van knippen nagelriem olie gebruiken enzo...
Ik heb geluk ik heb hele sterke nagels en ze zijn ook lang en breken niet af.
Bij mij blijft essence 1 week op en O.P.I 9 dagen.
Dus als je zwakke nagels hebt en deze topcoat gebruikt (zie foto)
Kan het nog zijn tot je nagellak maar 1 dag langer op blijft dan normaal.
Dus als je zwakke nagels hebt heb je veel kans tot essence na 3 dagen al chipt.
Zo dat was het ik hoop tot jullie er iets aan hadden!
En nu een antwoord hebben op jullie vraag!

7 opmerkingen: