woensdag 23 juli 2014

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!


Heey bloggertjes het is weer tijd voor de maandelijkse STEL JE VRAAG!
Kijken jullie mee???

Vloggen of niet de STEL JE VRAAG blijft gewoon maandelijks doorgaan.
Eerst komt dit artikel online en daarna de vlog dus don't worry de vlog
van dinsdag zal er zijn!
En zoals elke maand heb ik ook een beauty vraag voor jullie.
Ik heb 83 nagellakjes hoe kan ik er voor zorgen dat ze niet snel uitdrogen.
Want ik wil ze natuurlijk niet weggooien.
Het is me nog niet overkomen maar het is wel fijn om te weten.
Help me aub in de comments.
Maar vergeet natuurlijk niet zelf je beauty vraag achter te laten!

19 opmerkingen:

  1. Een tip is om je nagellakken eens om de zoveel tijd allemaal op zen kop te zetten.
    En eens goed schudden of tussen je handen rollen is nog beter.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het erg als ik soms mijn nagels knip in plaats van vijlen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee maar je moet het niet te vaak doen.
      Wanneer ik ze soms knip is als mijn nagels SUPER lang zijn dan kan het vijlen best lang duren.
      En dan knip ik ze op de gewenste lengte en daarna vijl ik ze mooi in vorm. xx

      Verwijderen
  3. Hoe weet je nu welke kleur poeder je moet gebruiken voor je huid.
    En met poeder bedoel ik zo een matte poeder wat jij hebt van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon de kleur kopen die het dichts bij jou huidskleur licht.

      Verwijderen
    2. Ok danku ik ga morgen onmiddellijk naar het Kruidvat.

      Verwijderen
  4. Het is niet echt een beauty vraag maar je hebt zoveel lakjes weet je nog welke je eerste was? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat weet ik nog Alissa :) mijn eerste lakjes was een groene van de Joepie.
      Als je het niet meer weet kijk dan morgen naar mijn nagellak stash. <3

      Verwijderen
  5. Weet jij een goede maar goedkope oogschaduw basis? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet er zelfs 2 :) die van Catrice wat ik heb en als je nog goedkoper wil gaan kan je die van Essence nemen de I love stage eyeshadow base. xxxx

      Verwijderen
  6. DANKUWEL DIANA OM MIJN VRAAG TE BEANTWOORDEN!
    EN GRAAG GEDAAN IEDEREEN IK BEANTWOORD JULLIE VRAGEN MET HEEL VEEL PLEZIER!!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen