zondag 13 juli 2014

Vlog 7 ❤ Vakantie Griekenland

Vlog 7 ❤ Vakantie Griekenland


Heey bloggertjes ik ben sinds 11 juli terug van vakantie.
En ik heb er toch wat gefilmd.
Dan weten jullie ook een beetje hoe het eruit zag.
Onder de video zal ik ook wat foto's  plaatsen.
Nog 1 ding op het laatste van de video hoor je gepraat niet op letten.
Sorry daarvoor.
Veel kijk plezier!!!









Ik heb de foto's proberen op volgorde te zetten hoe ze gemaakt zijn.
Ik laat niet alle foto's zien omdat sommige niet mooi waren of ja iets persoonlijks.
Maar ik denk dat jullie dat wel snappen.
De zee was er echt prachtig zoals je kan zien.
De foto rechts onder is getrokken vanuit een Taverna waar we elke middag aten.
Het was echt een prachtig uitzicht!!!

De foto links onder is in de eetzaal je ziet er niet zoveel van.
Daar ontbeten we elke morgen en-avond.
Dat is een foto van s'avonds.
Het was er echt heel mooi.
We zijn er al 3 keer geweest, dus het was wel fijn dat we alles al wisten :).

De 1ste foto die je ziet was een coctail van mijn zus.
Dat was niet in het hotel maar in een Café buiten het hotel we zijn toen naar de voetbal Belgie-USA gaan kijken.
En de 2de foto was s'morgens om half 10 aan het strand.

Ik weet niet of je het goed kan zien maar op de 1ste foto zie je de zonsondergang heel mooi!
De andere 3 foto's zijn waar we s'avonds en na het middag eten altijd zaten.
Daar kon je dan wat drinken.

De 1ste foto was met een vrouw wat daar opdiende.
Ze was echt heel lief.
De 2de foto is met mijn mama dat was de laatste dag.
En de 3de foto waren we aan het wachten op de bus om naar de vlieghaven te gaan.
Zo dit was mijn mini vakantie vlog ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En ook een beetje hebben kunnen mee genieten.
Ik heb er altans heel veel van genoten!
Het was er elke dag rond de 38C°à 40C°.







6 opmerkingen:

  1. Leuke vlog zo te zien heb je het daar naar je zin gehad, ja vakantie is altijd fijn.
    Mooie kamer en de foto's zijn ook super mooi!
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai je bent inderdaad al heel bruin en mooie kamer!
    En de foto's zijn ook mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kamer! En super mooie foto's xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's en amai daar is het mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie bestemming super leuke vlog en mooie foto's xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een hele leuke vlog en wat een mooie zee en strand. <3

    BeantwoordenVerwijderen