zaterdag 9 augustus 2014

Review: 2 Nieuwe Mayebelline Baby Lips

Review: 2 Nieuwe Mayebelline Baby Lips


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik heb 2 nieuwe Baby Lips.
Waar ik super blij mee ben!

Dit zijn de 2 nieuwe die ik heb gekregen.
De namen van links naar rechts zijn.

❤ Paars Peach Kiss met Perzik geur.

Turkoois Grape Vine met Druiven geur.


Hoe ben ik aan de Baby Lips geraakt?
Een vriendin van mijn mama (was mijn kleuterjuf van de 1ste kleuterklas).
Is naar Amerika gegaan en ik had een foto afgedrukt van de 2 baby lips die ik nog moest hebben.
En ze had gezegd ik zal kijken of ze die daar hebben.
En ja inderdaad!
Dankuwel voor de 2 Baby Lips!


Dit zijn hoe de baby lips eruitzien.
Peach kiss heeft een mooie nude kleur.
En Grape Vine is paars.
Dan zal ik maar verder gaan met de swatches!


Dit is hoe mijn lippen er uit zien met niks erop.


Dit is hoe mijn lippen eruit zien met Peach Kiss.
Een mooie nude kleur met heel veel glittertjes.
Ik vind het echt een super mooie kleur!
Geschikt voor iedere dag.


En dit is met Grape Vine. 
Hij laat een paarse schijn achter wat ik heel erg mooi vind.


En dan heb ik nog een foto van al mijn Baby Lips samen.
Ik ben er echt super blij mee en vind ze heel erg fijn!

Zo dit was mijn review over mijn 2 nieuwe Baby Lips het zijn echte aanraders.
Ik vind ze super zacht en smoothie 
Voor de 2 nieuwe heeft de vriendin van mijn mama $6 betaald.
En omgerekend in euro is dat €4,50 voor de 2!!!
Wat dus super voordelig is!









6 opmerkingen: