zaterdag 23 augustus 2014

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!


Heey bloggertjes het is weer tijd voor de maandelijkse STEL JE VRAAG!
Kijken jullie mee???

Vloggen of niet de STEL JE VRAAG blijft gewoon maandelijks doorgaan.
De vlog staat al online en nu het artikel :).
En zoals elke maand heb ik ook een beauty vraag voor jullie
Zoals sommige misschien weten kan ik EINDELIJK een eyeliner lijntje zetten :).
Maar wat raden jullie aan potlood of stiftje en dan heb je ook nog vloeibare eyeliner.
Laat het zeker weten in de comments!
En vergeet natuurlijk zelf jullie beauty vraag niet te stellen!

19 opmerkingen:

  1. Ik zelf vind een eyeliner stiftje het fijnste werken.
    En je kan er ook precies meer werken.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vaak last van klonters in mijn mascara hoe kan ik dat voorkomen? Want ik wil niet een hele dure mascara gaan kopen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoek even een mascara wat goed voor je werkt. Eerst je wimpers krullen is ook een tip. En je mascara zigzangend aanbrengen werkt ook als je snapt wat ik bedoel. xxx

      Verwijderen
    2. Ok bedankt Anouk je bent de beste! xxx

      Verwijderen
  3. Heb je wel eens geen zin om te bloggen en wat doe je dan? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel meestal iets in mijn concepten staan dus als ik geen inspiratie heb is dat niet zo erg. Mijn blog is geen verplichting het is mijn werk niet maar ik wil mijn lezers en kijkers tevreden houden en elke dag online zetten xx

      Verwijderen
  4. Ik heb soms last van Fall-Out wat kan ik er tegen doen? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebruik een oogschaduw basis dan blijft de oogschaduw zeg maar 'plakken'.
      En poeder je gezicht af voor je met je oog make-up begint.
      Nog een tip is om je kwast altijd goed af te tikken xxxx

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Nivea Soft Hydraterende Crème het is een witten pot.
      Hij is heel erg fijn <3

      Verwijderen
    2. Ok dankje ik ga die ook kopen <3

      Verwijderen
  6. DANKUWEL DIANA OM MIJN VRAAG TE BEANTWOORDEN!
    EN GRAAGEDAAN IEDEREEN IK BEANTWOORD JULLIE VRAGEN ME HEEL VEEL PLEZIER!!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen