woensdag 10 september 2014

Review: Colour & Care lipstick Etos

Review: Colour & Care lipstick Etos


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik weet ik ben een beetje laat want in mijn vlog heb ik gezegd dat ik daar een review van ging maken.
Maar ik had nog andere dingen ingepland staan en had ook niet zoveel tijd om foto's te maken.
Uiteindelijk heb ik een gaatje vrij kunnen maken.
Hier zijn wat foto's en dan vertel ik jullie wat meer over de lipstick.


De verpakking is niet heel speciaal maar toch mooi.
Het is een transparante dop en een soort van goud omhulsel.
Deze lipstick is in de kleur 125.


Het is een matte roze nude kleur wat ik persoonlijk heel mooi vind.
De lipstick heeft ook veel pigementatie 


En hier heb ik hem dan geswacht op mijn lippen.
Ik vind het echt een hele mooie kleur zeker voor naar school is hij ideaal.
1 nadeel als je last hebt van hele droge lippen is deze lipstick geen aanrader want je ziet elk velletje.
Voor ik deze foto maakte heb ik lippen balsem gesmeerd en je ziet er niks meer van.

Conclusie: Het is een fijne lipstick voor weinig geld ik heb hem €2,95 betaald.
Hij blijft ook lang zitten en geeft veel kleur af.

Zo dit was mijn review over de Etos lipstick ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xx






6 opmerkingen: