donderdag 25 september 2014

Review: Yves Rocher mascara Sexy Pulp

Review: Yves Rocher mascara Sexy Pulp


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Mijn mama heeft een gratis mascara bij de Libelle gekregen ter waarde van €17,90!
Ik mag hem niet houden maar mocht er wel een review over schrijven.
Laten we maar snel beginnen!

Ik zal maar beginnen met de verpakking. De mascara is van Yves Rocher.
Het zit in een basic zwart omhulsel.
 Vanboven staat het logo van Yves Rocher.

Het eerste wat me opviel toen ik de mascara open deed, is het borsteltje.
Ik vind het zo een fijn borsteltje het is een soort 8 vorm.
Toen ik dat zag wou ik hem meteen gaan testen.
Dus kijk verder voor de foto's!

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara. Ik heb mijn mascara van deze morgen eraf gehaald.
Ik weet ik heb al super lange wimpers van mezelf.
Dat zie je hier duidelijk op de foto.

En dit zijn mijn wimpers met mascara.
Toch een heel verschil! (Ik heb ze niet gekruld)
Ik vind dat hij super fijn aanbrengt en zonder klonters!

Ik heb ook nog een foto gemaakt in profiel.
Kijk hoe mooi mijn wimpers staan als je ze zou krullen zou het effect nog mooier zijn!
Ik ben echt heel tevreden over dit product!

Wil je deze mascara ook?
Je kan hem gewoon kopen in de Yves Rocher winkel voor €17,90.
Ik weet het is best een dure aankoop maar zeker de moeite waard!
Ik hoop dat julie deze review leuk vonden.
Liefs, Anouk xxx






8 opmerkingen: