zaterdag 1 november 2014

Review: Chanel Lipgloss

Review: Chanel Lipgloss 


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik kijk regelmatig in de make-up van mijn mama.
En ze heeft ook een lipgloss van Chanel, ze gebuikt hem nooit dus heb ik het gekregen!
Op de verpakking staat lipgloss maar hij heeft zoveel pigment ik vind het meer op een lipstick lijken.
Laten we maar snel beginnen!


De verpakking: Wow!
Het ziet er gewoon super duur uit!
En het is best ook wel zwaar als je het vasthoud.


Onderaan de verpakking staat het merk 'Chanel'
Ik vind het echt super mooi.


En op de dop staat het logo.
In het goud.


Zo ziet de lipgloss eruit als hij open is.
Gewoon basic zwart en op het einde de sponsaplicator.


De naam van de lipgloss is Rouge Allure nummer 61
De sponsaplicator is klein maar wel heel zacht.


Tijd om te swachten op mijn hand.
Ik ben maar 1 keer met de sponsaplicator over mijn hand gegaan.
Kijk hoeveel kleur dit kan ik echt geen lipgloss noemen!


Ik moet hem natuurlijk ook op mijn lippen uittesten.
Dit zijn mijn lippen met niks erop.


En dit zijn mijn lippen met de lipgloss.
Wow wat een wauw effect.
Mijn lippen lijken veel dikker vinden jullie ook niet???
Maar hij is wel super mooi.
Het is niet echt diep rood wat ik super mooi vind.
Wat vind ik ervan?
Ik ben heel tevreden over de lipgloss.
Ik ga hem vaker gebruiken.
Prijs: €34,20
Te koop bij Ici Paris XL.

Ik hoop tot jullie mijn review leuk vonden.

Liefs Anouk xx














7 opmerkingen: