zondag 23 november 2014

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!


Heey bloggertjes het is weer tijd voor de maandelijkse STEL JE VRAAG!
Kijken jullie mee???

En zoals elke maand heb ik ook weer een vraag voor jullie.
Wat voor video's willen jullie met Kerstmis zien DIY'S noem maar op.
Een kerst make-up-haar en nagel video komt zowiezo online.
Maar hebben jullie nog een idee voor die periode laat het zeker achter in de comments.
Vergeet natuurlijk ook niet jullie eigen vraag te stellen en elkaar te helpen!

19 opmerkingen:

  1. DIY of hoe je je kamer gezellig kan maken tijdens Kerst.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In welke winkel je leuke kerst spulletjes kan kopen ofzo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze keer geen vraag :) maar wel een antwoord op jou vraag, zoals Diana en Lennete al zijden diy,inspiratie video's doe de hele maand december in het thema van kerst. xxx (als je er tijd voor hebt met je examens natuurlijk!) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag een bril en als ik mascara opdoe komt het al snel tegen mijn bril glazen aan heb je miss wat tips? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1 geen wimperkruller gebruiken en 2 geen volume mascara gebruiken dan heb je minder kans tot het gebeurt xx

      Verwijderen
  5. In je foundation routine gebruikte je een dagcreme van nivea is het een aanrader? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jep het is zeker een aanrader en je doet er echt heel lang mee ik heb de creme al denk ik 3 jaar en hij is nog steeds perfect in staat en super fijn in gebruik zeker een aanrader! <3

      Verwijderen
    2. Bedankt die ga ik zeker kopen! <3

      Verwijderen
  6. Wat is je favoriete budget merk en je favoriete dure merk? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Budget: Essence zonder twijfel! Duur: zoals je weet heb ik niet zoveel duur maar omdat ik toch wel een duur lipproduct heb en een paar dure lakjes (opi) is mijn favo merk toch OPI xxxx

      Verwijderen
  7. GRAAG GEDAAN EN BEDANKT VOOR DE IDEEËN IEDEREEN IK BEANTWOORD JULLIE VRAGEN MET HEEL VEEL PLEZIER!!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen