maandag 9 december 2013

Het verschil tussen vloeibare eyeliner en potlood.

Het verschil tussen vloeibare eyeliner en potlood.

Heey bloggertjes sorry tot ik gisteren niks op mijn blog heb gezet maar nogmaals ik heb het echt super druk nu met mijn examens!
Maar hier ben ik weer!
Kijken jullie mee???

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen eyeliner en een potlood hier is het antwoord!
Een eyeliner is 'nat' van structuur en een potlood is hard.
Met een eyeliner kan je meer nauwkeurige en afgewerkte lijntjes trekken en eventueel een mooie wing ---------->     
Wing met eyeliner.
Met een potlood is iets stroever en ziet het er soms onverzorgd uit zeker als je het nog niet goed kan.
Wat ik persoonlijk fijner vind is met eyeliner de structuur is net iets fijner.
Hier is nog een foto van uit mijn make-up stash een eyeliner van NYC en een oogpotlood van de Joepie.   



4 opmerkingen: