maandag 23 december 2013

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!

Heey bloggertjes vandaag is er weer de maandelijkse 'STEL JE VRAAG!'
Kijken jullie mee???

En ook zo als elke maand heb ik weer een beauty vraag voor jullie.
Ik maak m'n wimpers elke avond met oogremover van de Kruidvat schoon,
Alleen blijft er steeds mascara op zitten!
Ik heb al meerdere merken geprobeerd, alleen blijft het er altijd op.
HELP ME AUB IN DE COMMENTS!!!
En als jullie een beauty vraag hebben laat het weten 
En vergeet niet elkaar te helpen!

 

10 opmerkingen:

  1. Hey Anouk fijn tot er weer STEL JE VRAAG is ik verheug me er altijd op maar ik heb ook een beauty vraag het wit van mijn nagels is soms een beetje geel hoe krijg ik dat terug wit? En ik heb een antwoord op jou Beauty vraag,
    Nu moet ik zeggen dat ik een aantal keer die oog make-up remover milk van Hema heb gekocht maar toen besefte ik pas hoe slecht hij was . Daarom haalt hij dus ook mascara en dergelijke niet helemaal perfect weg. Als je lotion niet fijn vindt, probeer dan eens een olie. Ook kan je gewoon olijfolie of kokosolie gebruiken, lekker natuurlijk. Hiermee krijg je gegarandeerd je make-up weg! Nog een tip: niet op het watje aanbrengen maar direct op je ogen dat werkt het allerbeste.
    Ik hoop tot het goed werkt bij mij in ieder geval wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marie en ik heb een oplossing voor jou probleem neem warm water in een kommetje een schuurborsteltje wat citroensap en beetje tandpasta doe dat bij het water week dan het borsteltje in het mengsel en schuur goed op je nagels (kan geen kwaad) en je zal zien tot je wit witter is veel succes!

      Verwijderen
    2. Dankje ik gat dat onmidelijk doen!

      Verwijderen
  2. Hey Anouk ik heb een vraag bij mij gaat nagellak altijd heel snel af ook al gebruik ik topcoat wat kan ik er tegen doen? xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Teresa ik weet er wel iets op tip1: gebruik een base coat tip2: doe 2 laagjes nagellak op tip3: test een andere topcoat uit vb: met 'XXXL Shine' zoals mijne van essence?

      Verwijderen
  3. Ik heb een vraagje als ik lippenstift opdoe gaat die er na een tijdje af ik vind dat nogal irritant dan moet ik het steeds bijwerken en soms vergeet ik hem mee te nemen.
    Wat kan ik er tegen doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woensdag zet ik een video online over lippenstift en nagellak swatchen die lippenstift blijft 24u op ook al eet je en drink je zonder bijwerken zeker kijken als je meer wil weten hij is van het merk Maybeline!

      Verwijderen