vrijdag 20 december 2013

Kerst look 2013

Kerst look 2013

Heey bloggertjes nog 5 dagen en dan is het KERST Joepie!!!
Daarom heb ik voor jullie 2 kerstlooks een haar look manicure en kledij!
Kijken jullie mee???


De eerste Kerst look is heel heftig en is voor meisje van 16 en ouder waarom heb ik hem gemaakt om voor de oudere beauty bloggertjes ook wat leuk advies te geven. En de 2de kerstlook is voor een meisje vanaf 13 jaar zoals ik. De haar look is een donut dot niet op je hoofd maar echt op je kruin van je hoofd. En de nagels een mooie zwarte lak met witte glitters van de Hema! En mijn outfit een kleedje met mooie laarzen! Veel kijk plezier!!!
















PRETTIGE FEESTDAGEN!!!!!


4 opmerkingen:

  1. Ik heb alle video's voledig bekeken heel mooi allemaal en je nagels woow!!!! Love you jij ook fijne feestdagen! <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige video's en Anouk je kan je echt super goed opmaken!!!!!!!! xxx <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ANOUK IK WIL EVEN ZEGGEN JE HEBT EEN SUPER GEWELDIGE BLOG JIJ OOK HELE FIJNE FEESTDAGEN JOU MAKE-UP LOOKS ZIJN GEWELDIG EN JE KLEEDJE OOK SUPER MOOI LOVE YOU NIEMAND ZIJN BLOG IS COOLER DAN JOU HIER LEER IK TEMINSTE IETS UIT!!!!!!!! xxxxxx <33333

    BeantwoordenVerwijderen