zaterdag 24 mei 2014

Mijn Tips en Tricks voor je Stash op te ruimen!

Mijn Tips en Tricks voor je Stash op te ruimen!


Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een super leuk artikel EN video.
Kijken jullie mee???

Ik heb al heel vaak de reactie gehad van jij hebt je stash zo mooi enzovoort.
Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik het organize en wat mijn tips zijn.
Hier zijn wat afbeeldingen.

We zullen beginnen met mijn nagellak stash.
Ik heb geen nagellak rek zoals de meeste en ik heb ook geen trapjes waar ik ze kan in zetten.
Er is een veel handigere manier.
Als je een open boekenrek hebt dan kan je al je lakjes in je boekenrek zetten.
Ik raad aan om het op ooghoogte te plaatsen.
Dat is het makkelijkst je wilt niet altijd op een stoel gaan staan om een lakje te nemen.
En je voorover buigen is slecht voor je rug.
Mijn nagellak stash gaan jullie niet in de organizing video zien omdat het te moeilijk was,
om ze terug zo te zetten zoals je op de foto ziet.
Als je geen open boekenrek hebt dan kan je het nog altijd in een laden doen bij je bureau.
Ik heb bv, 3 laadjes onder mijn kleerkast daar kan je het ook in doen als je dat hebt.
Veel succes!

Dan ga ik verder met mijn bakjes.
Deze zijn echt super handig en je kan er veel make-up in kwijt.
Het bakje waar mijn lippen balsems inzitten komt van de action.
En de andere 2 van de Hema.
Dus als je interesse hebt?
Het is handig om in 1 van de bakjes je everyday make-up te doen.
Dan hoef je niet altijd je hele stash overhoop te gooien.
Mijn everyday bakje is die waar de wimperkruller in zit.
Zoals jullie weten bewaar ik mijn make-up in laatjes van de action.
Maar daar past niet alles in dus als je het net zoals mij in van die laatjes hebt.
Is het misschien ook handig om een avond bakje te maken die staat bij mij achteraan.

En dan als laatste waar ik het grootste deel van mijn make-up stash bewaar.
En mijn nail art bak mag ik natuurlijk ook niet vergeten.
We zullen daar mee beginnen.
Ik krijg niet al mijn nail art spulletjes in mijn boekenrek bij de rest van mijn stash.
Deze bak kan je krijgen als je pralines gaat kopen of meerdere dingen.
Dan word het meestal in zo een bak ingepakt.
Tip voor volgend jaar met moederdag :)
Als je deze bak niet hebt kan je altijd naar iets anders opzoek gaan.
Maar ik vind deze bak heel handig omdat die 2 verschillende schappen heeft.
Dan ga ik verder me mijn make-up stash.
Jullie weten vast wel dat ik het eerst in mijn grote make-up koffer had zitten.
Maar daar is nu verandering in gekomen.
Ik heb de koffer wel niet weggegooit je weet maar nooit.
Dit is ook veel handiger nu staat het op mijn bureau waar mijn make-up spiegel ook staat.
Dan kan ik mij in de ochtend heel makkelijk opmaken.
Deze laatjes kosten €1,69 het stuk ik heb er 2 op elkaar gestapeld.
In één bak zitten 3 laatjes.
Ik vind het echte aanraders er past echt heel veel in!

En als laatste mijn video hoe ik alles organize.
Veel kijk plezier!!!
Zo dit was het ik hoop dat jullie er wat aan hadden.
En misschien inspiratie hebben opgedaan om je stash te organizen.
Ik vond het heel leuk om dit artikel te maken en de video te maken.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie snel weer!
Liefs,Anouk xxx








8 opmerkingen:

  1. Ik merk gewoon dat je aan dit artikel heel lang gewerkt hebt, super goed gedaan.
    En de video is ook heel leuk!
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke video echt mooi gedaan ! xxxxxxxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow echt heel goed artikel en mooie foto's.
    En leuke video xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk artikel hele mooi foto's en bedankt voor alle tips!
    En super leuke video met dat doorspoelen echt heel chik! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en super goed artikel en leuke video xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow echt super leuk artikel en leuke video <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig artikel Anouk echt super goed gedaan en leuke video.
    Wat een goed tips!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gedaan Anouk leuk artikel mooie foto's en leuke video. xx

    BeantwoordenVerwijderen