woensdag 21 mei 2014

Shoplog Maastricht

Shoplog Maastricht


Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een shoplog.
Kijken jullie mee???

Sorry dat ik vandaag zo laat ben met iets online te zetten.
Maar op woensdag is het altijd een beetje krap ik heb van half 6 tot 8u modern en ik was pas rond half 5 terug van Maastricht.
Ik heb niet altijd iets in mijn concepten staan.
De video is net opgenomen dus het beeld is iets slechter sorry daarvoor.
Ik ben naar de Coolcat, Bodyshop, Hema, en een hele grote boekenwinkel geweest
Veel kijk plezier!!!





8 opmerkingen:

  1. Mooie kleren leuke shoplog.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt zo leuk gisteren en we hebben allebij hetzelfde bloesje :D dat was chik dat we die vandaag alle bij hebben aangedaan xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kwast is mooi en ooh je hebt het boek van Mascha!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die body butter ruikt heel lekker ik heb de grote versie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles wat je gekocht hebt is mooi en chik! :D super leuke video/shoplog xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In het begin praat je best snel maar toch super leuke video en mooie kleren ! Xxxxx <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen