vrijdag 23 mei 2014

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!


Heey bloggertjes het is weer tijd voor de maandelijkse STEL JE VRAAG!
Kijken jullie mee???

En zo als elke maand heb ik ook een vraag voor jullie.
Deze maand heb ik een heel belangrijke vraag.
IK BEN INSPIRATIELOOS!!!
Help me alsjeblieft als jullie aanvraag hebben naar iets of als ik een bepaalde video moet maken vb tutorial,challenge,tag...
Laat het dan zeker weten in de comments.
Ik weet ik zet elke dag iets op men blog maar de laatste paar dagen zit ik echt uren na te denken.
Dus alsjeblieft help me!!!
Maar vergeet natuurlijk ook niet jullie beauty vraag te stellen in de comments, en dan zal ik ze met alle plezier beantwoorden.

27 opmerkingen:

  1. Heeey anouk ik heb misschien een antwoord op je vraag namelijk sommige weten niet welke bloes bij deze broek past enzo misschien kun je een video maken waar je zegt welke kleuren van kleding het best bij elkaar passen en welke accessoires en leuk bij staan ? En ik heb ook een vraag : Ik ga altijd met de fiets naar school en als ik eens mijn haren stijl gaat het buiten regenen en dan krullen ze.Heb jij misschien een oplossing daarvoor ? xxxxxxxxxxxxxxxx <3 <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annemie en ja ik heb een oplossing Het kan ofwel aan je stijltang liggen dat je een betere moet gaan kopen ofwel nadat je je haar gestijld hebt moet je creme in je haar doen, ookal wordt er vaak op de verpakking gezegd dat je het alleen in nat haar mag gebruiken. glad en stijl van andrelon kan je bijvoorbeeld gebruiken, of de verzorgende creme van l’oreal paris in het witte flesje met de gele dop. zorg ervoor dat je op zijn hoogst alleen het laatste restje bovenop je haar aanbrengt, anders kan je haar er erg vet uit gaan zien! sluit het af met haarlak. Veel succes! xxx <3 <3 <3

      Verwijderen
    2. Dankjewel en ik zal het zeker eens uitproberen en ik zal er natuurlijk op letten dat mijn haar niet te vettig wordt.xxxxxxx <3 <3 <3

      Verwijderen
  2. Heb jij misschien andere tips om je haren te krullen? Xxx <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap je vraag niet zo goed, maar ik zal een paar optie's geven.
    Krullen met de krultang krullen met de stijltang vlechtjes maken en zo gaan slapen en s'morgens los doen je kan je haar ook krullen met sokken.
    En je kan ook nog de babyliss krultang gebruiken die wat je haar zo opslurpt zeg maar.
    Dat zijn al mijn tips hoe je je haar kan krullen zover ik weet ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan ook nog rollers gebruiken zo van die grote dingen en papiollten zo die smalle flexibele dingen dat moet je zo in je haar draaien xxx <3 <3 <3

      Verwijderen
  4. Ohh ja dankjewel ma gaat dat ook al je een dot maakt? Xxxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je meer een golvend effect wat ook mooi is natuurlijk maar dan heb je geen krullen xxx <3 <3 <3

      Verwijderen
  5. Ik heb korte nagels en toch heb ik vaak een zwart randje onder men nagels.
    Hoe komt dat of hoe kan ik het voorkomen? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het licht eraan wat je allemaal doet op een dag of je buiten speelt of iets moet opruimen. Er kan altijd wel vuiligheid onder je nagels zitten ook al douch je je elke dag. Een tip is om onder de douch een schuurborsteltje te nemen en dan met zeep goed onder je nagels gaan. Of je nagels lakken is ook altijd een optie :) xxx

      Verwijderen
    2. Dankjewel Anouk ik ga het zeker doen! xxx

      Verwijderen
  6. Ik heb ook een antwoord op je vraag ik wil graag nog eens een tutorial misschien een kapsel ofzo het is maar een voorstel. En mijn vraag is welke make-up raad jij aan Hema of Essence? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok dankjwel marie en ik raad Essence aan zelf heb ik veeel meer make-up van essence dan van de hema hema is maar een huismerk. Het is duurder wat ik erg grappig vind want essence is echt veel beter! xxx

      Verwijderen
    2. Thnxx en ja ik vind Hema ook best duur xxx

      Verwijderen
    3. Ooh ja dat is graagedaan!!! xxx

      Verwijderen
  7. Nu het zonnetje weer begint te schijnen ben ik een beetje verbrand en met alleen foundation krijg ik het niet bedekt. Heb jij wat tips??? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders moet je voor een dekkendere foundation gaan en een goede concealer helpt ook altijd maar als je een groene primer gebruikt ik heb die van catrice die is heel fijn en werkt super goed echte aanrader als je die eerst aanbrengt op de vlekken dan de concealer en dan de foundation en natuurlijk afpoederen. Dan zie je niks meer! <3

      Verwijderen
    2. Ooh dankjewel Anouk die primer ga ik zeker kopen! <3

      Verwijderen
  8. Als ik oogshaduw aanbreng heb ik vaak last van een fall-out.
    Wat kan ik er tegen doen? xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is heel vervelend maar ik heb er wel een paar tips voor tip1 gebruik een ogoschaduw basis dan blijft de oogschaduw zeg maar beter kleven aan je ooglid. tip 2 je oogschaduw niet vegend aanbrengen maar deppend.
      tip3 altijd je gezicht afpoederen voor je aan je ogen begint. tip4 En als echt niks helpt is creamie oogschaduw ook nog een optie bv action is creamie oogschaduw. Daar kan je geen fall-out mee krijgen. xxxx

      Verwijderen
    2. Thnxx voor alle tips je bent de beste xxxx

      Verwijderen
  9. Ik heb wel een antwoord op je vraag een get ready with me is ook altijd leuk.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk artikel sorry ik heb geen vraag en ik weet ook geen antwoord op je vraag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DANKJEWEL IEDEREEN DIE MIJ WAT INSPIRATIE GEGEVEN HEBBEN!!!
    EN GRAAGEDAAN HET IS GEEN MOEITE OM JULLIE VRAGEN TE BEANTWOORDEN!!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen