woensdag 24 juli 2013

Op welke leeftijd mag je make-up gebruiken?

Op welke leeftijd mag je make-up gebruiken?

Heey bloggertjes we hebben het wel altijd over make-up maar mag iedereen het wel gebruiken? Kijken jullie mee???


Voor jongere bloggers zou ik make-up afraden het is niet goed voor je huid je kan eventueel een lippengloss gebruiken maar nog geen oogschaduw enz... echt schminken zou ik pas doen als je 14 bent als je 12 bent kan je wel al een lippengloss met een beetje kleur en wat mascara opdoen dat kan geen kwaad als je make-up opdoet doe het dan ook af met een goede make-up reiniger maar daar heb ik al advies over gegeven. Als je jonger bent dan 12 zou ik helemaal geen make-up opdoen want dan heb je nog een mooie en glanzende huid van jezelf. Lippenstift zou ik pas gebruiken als je 15 bent want dat zijn al heel felle kleuren als jullie nog vragen hebben over dit bericht mogen jullie ze altijd stellen!!! Wat op de foto hieronder gebeurt niet doen als je zo klein bent!!!!!!!!!!!
http://plzcdn.com/ZillaIMG/225e77a436b8d23b7ec78fd32cc96bc3_1351697408.jpg


3 opmerkingen: