zondag 28 juli 2013

Reclame

Reclame

Heey bloggertjes vandaag gaan we het eens niet over make-up hebben maar ik ga een beetje reclame maken over mijn blog kijken jullie mee???


Mijn blog gaat over make-up maar dat hadden jullie misschien al wel door ik heb een link op mijn facebook profiel geplaatst wat je onmiddelijk doorverbind naar mijn blog.
Zo zijn jullie op de hoogte van alle make-up nieuwtjes en informatie.
Dus je mag gerust reclame maken op je school of waar dan ook zo tot ik meer volgers krijg en reacties!!!
Want ik ben blij als de mensen ook blij zijn dankzij mijn blog kan ik jou alles vertellen over make-up
En als jullie een vraag hebben en ik heb er nog niets over gepost op mijn blog mogen jullie ze altijd stellen via contact en kan ik jullie vragen beantwoorden en heb ik weer iets nieuws om te posten op mijn blog!!!!!!
Liefs Anouk nogmaals mijn gmailadres bengeltjebloggertje@gmail.com


1 opmerking:

  1. Dat is goede reclame Anouk ik heb ook al heeel veel reclame gemaakt ik heb heel veel smsjes gestuur naar mijn vriendinnen tot ze op je blog moeten kijken jou blog is echt super cool zo kom ik echt heel veel te weten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen