woensdag 24 juli 2013

Wat te doen tegen drogen lippen?

Wat te doen tegen drogen lippen?

Heey bloggertjes hebben jullie ook in de winter soms last van droge lippen hier is wat advies kijken jullie mee???


Koop een lippenbalsem van het merk Labello je kan het overal kopen Kruidvat, Hema, GB etc...
Het kost ongeveer 2a3 euro het heeft geen kleur je moet het gewoon opdoen zoals een normale lippengloss of lippenstift het heeft wel een smaakje maar ik zou er toch niet van eten. Je hebt er ook voor in de zon als je op vakantie gaat bijvoorbeeld kan je het ook op je lippen doen voor in de zon is een gele labello je hebt ook andere merken maar mijn favoriet is labello je hebt er ook van Cola sprite enzo voor kleinere kinderen.
                                                  

3 opmerkingen:

  1. Hey anouk ik heb een vraag die met sprite en coca cola smaak die zijn niet van labello hé die zijn van lipsmacker of vergis ik mij misschien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb ik ook vaak last van in de winter :(

    BeantwoordenVerwijderen