vrijdag 21 maart 2014

Alledaagse make-up + Nagels lakken

Alledaagse make-up + Nagels lakken

Heey bloggertjes vandaag heb ik weer een super leuke video.
Kijken jullie mee???

Ik ga jullie nog eens mijn alledaagse make-up laten zien want die is een beetje veranderd.
En omdat ik al zolang geen nagellak meer heb opgehad laat ik jullie ook zien hoe ik dat doe.
Veel kijk plezier!!!


In de video zeg ik een aantal keren dat alles spiegelbeeld is, maar toen ik mijn video aan het bewerken was zag ik dat het niet zo was dus sorry daarvoor het is alleen spiegelbeeld tijdens het filmen.
De video zelf is goed.




7 opmerkingen:

  1. Goed idee om altijd met je iPad te filmen het beeld is echt top en het geluid ook.
    Super leuke video en mooie nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow echt prachig beeld ik had het onmiddelijk door!
    Super leuke video en hele mooie nagellak xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beter beeld en super leuke video xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie make-up look, mooie nagels en het beeld en geluid is echt super!
    Je video kwaliteit word als maar beter goed zo.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi beeld poppie mooie nagels!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen