woensdag 26 maart 2014

My Wishlist!

My Wishlist!

Heey bloggertjes vandaag eens geen video, hopelijk vinden jullie dat niet erg? Omdat ik bijna altijd een video heb.
Kijken jullie mee???

Ik wil jullie graag mijn Wishlist laten zien, dingen die ik graag zou willen hebben.
Ik heb de 10 leukste dingen uitgekozen.



1

De Gel nails at home van Essence.
Het lijkt me zo leuk om 2 weken lang perfecte nagels te hebben.
Dit hoort zeker bij mijn Wishlist daarom staat het op nummer 1.
Deze foto komt van de site www.beautygloss.nl

2  
De Kabuki kwast van Essence super cute!
In mei ga ik met de school op uitstap naar Maastricht, en ik denk dat ik mij dan de kabuki kwast van Essence ga kopen.
I Know ik heb nu ook een dikke kwast van de Hema maar het maakt niet uit om 2 dezelfde kwasten te hebben voor hetzelfde gebruik.

3  
Ik weet veel dingen van Essence maar het is ook een van mijn favoriete merken.
Het essence Sun Club pallet ik vind het zo een mooie kleuren!

4  
En als ik het Sun Club pallet wil, wil ik ook de Night Club! :)
Allemaal mooie donkere kleuren voor weg te gaan met vriendinnen.
I Love it!

5  
En nog een oogschaduw pallet van Essence het All About nude pallet.
Ook hele mooie naturelle kleuren.
Als ik dit pallet ooit te pakken krijg word dit zeker my every day look.
Het zijn prachtige zachte kleuren!

6  
Bourjois nagellak vind ik zo een leuke lakjes.
Ik zou er graag eentje in mijn stash willen hebben :).

7  
Een topcoat van OPI.
Ik heb horen zeggen tot ze heel erg goed zijn.
Dus die zou ik ook nog wel willen hebben.

8  
En als ik een topcoat wil kunnen jullie het vast al wel raden.
Dan wil ik ook een basecoat.
Ik vind het super handig voor nail arts.

9  
En als voorlaatste de Tangel teezer.
Ik vind deze borstel geweldig licht fijn in de hand hij is gewoon perfect!
En als ik hem zou kopen nog het liefst van al in het Roos!!!

10  
En als allerlaatste een parfum van iemand waar ik geen fan van ben Justin Bieber.
Maar zijn parfum is echt geweldig!!
Deze Girlfriend ruikt heerlijk!!


En zo dit was mijn top 10 van mijn Wishlist.
Nog 1 ding de volgorde is niet bedoeld van dit wil ik het liefst en dit het minst.
Nee ik heb gewoon foto's in willekeurige volgorde geplaatst.










9 opmerkingen: