vrijdag 28 maart 2014

I do my Mother's make-up

I do my Mother's make-up

Heey bloggertjes ik heb al vaker een I do my ... make-up challenge gedaan.
En vandaag doe ik het met mijn mama.
Kijken jullie mee???

Wel niet met een video maar met foto's.
De producten die ik gebruikt heb.
BB Cream van Garnier (die is van mijn mama)
All about matt powder van Catrice
Bronzer van Joepie
Blush van Essence
Concealer van essence
Oogschaduw basis van catrice
Oogschaduw pallet van NYC
Lippenstift van MarkWins
Een lip lijner het merk weet ik niet
wenkbrauw gel van essence
wenkbrauw potlood van essence
mascara van maybelline

Dit is mijn mama zonder make-up.
En toen heb ik haar opgemaakt en zag ze er zo uit!

Kijk hoe mooi de producten die ik gebruikt hebt staan hier boven.
Als oog look heb ik roos over het hele ooglid en donker paars in de arcade boog.
Voor een schaduw te creeren.



7 opmerkingen: