donderdag 27 maart 2014

Nail Art: Smileys

Nail Art: Smileys

Heey bloggertjes vandaag heb ik een nail art voor jullie.
Kijken jullie mee???

Normaal doe ik altijd een review maar vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik de nail art gemaakt heb.
Dus daarom heb ik een video voor jullie.
De video duurt 21min. en 16sec. ik weet het is lang.
Maar hou je er niet van klik het dan gewoon weg, hou je er wel van blijf dan zeker kijken.
En anders bekijk je het einde van de video om het resultaat te zien.
Veel kijk plezier!!!






9 opmerkingen:

  1. Ooh super schattig.
    Leuk gedaan, ik heb de video helemaal af gekeken ik hou van lange video's.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat is echt super cool gedaan!!!
    Ik heb de video ook volledig gezien en heel eerlijk?
    Als je de video aan het kijken bent lijkt het niet alsof die zo lang duurt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh echt heel leuk ik word vrolijk van deze video!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow super cool ik ga dat ook doen!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hele leuke video dat is super mooi die smileys word je echt vrolijk van! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die smileys op je nagels, heb je leuk gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan ! Maar vanwaar heb je dat om die tekeningen zeg maar op je nagels te tekenen ? Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen