zaterdag 27 december 2014

Diorskin Star Foundation

Diorskin Star Foundation


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Diorskin Star Foundation ik heb er een klein tessertje van.
En ik wou hem graag voor jullie reviewen.

In deze verpakking zit het staaltje en zo ziet de verpakking eruit als je de grote versie koopt.

Dit is in de kleur 030 de donkerste kleur ik hoop dat die niet te donker is voor mijn huid.
Er zit ook SPF 30 in dat is wel een pluspunt.

Het is gewoon een simpele kleine tube.
Tijd voor de swatch!

Zo ziet hij eruit op mijn hand hij is best donker maar ik denk wel dat hij bij mijn huid past.
Hij is ongeveer even donker als de Essence BB cream.

Ja hij is perfect voor mijn huid!
Hij smeert heel fijn uit hij is redelijk vloeibaar maar dat vind ik niet erg.
Hij ruikt ook heel erg lekker!

Tijd om hem op mijn gezicht aan re brengen.
Dit is hou mijn gezicht eruitziet zonder foundation.
Ja oke ik ben 14 jaar en heb nog een vrij egale huid :).

En dit is mijn huid met foundation ja ik ben fan!
Ik heb hem aangebracht met een make-up sponsje van Action.
Hij dekt goed is mooi naturel ik zou deze gerust elke dag kunnen gebruiken.
Hij bedekt ook mijn paar oneffenheden als ik deze foundation opdoe hoef ik geen concealer meer aan te brengen.

Ik heb ook nog een foto gemaakt met de Sony camera 12.1 mega pixel.
Waarom? Daar is een flits op en ik zou graag het effect daarvan willen zien.
Hij is iets donkerder zoals je kan zien maar ik vind het effect nog steeds heel erg mooi!

Dit is meer in close-up wow kijk hoe egaal mijn huid is!
Echt prachtig!!!

Ja hoor ik ben zeker fan van de foundation ik raad hem iedereen aan om de foundation te kopen.
Hij is best wel prijzig hij kost €49,50.
Ik weet niet of ik hem zelf ga kopen omdat hij zo duur is maar voor degene die dat wel willen uitgeven raad ik hem zeker aan!!!

Zo dit was mijn review over de Diorskin Star Foundation.
Ik hoop tot jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx

















7 opmerkingen: