maandag 29 december 2014

Review: Essence Smokey eyes set VS Joepie Smokey eyes set (+Oogpotlood Joepie)

Review: Essence Smokey eyes set VS Joepie Smokey eyes set (+Oogpotlood Joepie)


Heey bloggertjes vandaag heb ik een vergelijkings review.
Kijken jullie mee???

Over het Essence Smokey eyes set VS het Joepie Smokey eyes set.
Ben je benieuwd naar mijn mening lees dan snel verder!

Dit zijn de 3 dingen zoals je ziet zit er in het joepie doosje exact dezelfde kleuren als in het doosje van Essence alleen heeft Essence nog een witte highliter dat is wel fijn.

Ik ga beginnen met het kleine doosje van joepie.
De verpakking ziet er goed uit en de kleurtjes hebben de vorm van het Ying Yang teken.
Laten we de kleuren in close-up bekijken.

Als je goed kijkt zie je allemaal kleine glittertjes dat vind ik heel mooi en het ziet er ook super feestelijk uit!

Dit zijn de swatches op mijn vingers gewoon 1 veeg het pigment verwonderd mij.
Waarom? Omdat het van Joepie is en met de make-up van joepie ben ik niet heel tevreden (de mascara die ik had)

Dit zijn de swatches op mijn hand de eerste kleur is mooi licht blauw met hele mooi shimmers.
Ik had dat niet verwacht want in het doosje lijkt het meer donker grijs.

Tijd voor de ooglook dit is mijn oog met niks erop.

Ik breng eerst wat oogschaduw basis aan van essence de i love stage eyeshadow base.

Ik breng de eerste kleur aan over het gehele bewegende ooglid.

En de 2de kleur breng ik aan in de arcadeboog en blend ik dan mooi samen.
Zoals je ziet valt de oogschaduw ook op mijn wimpers maar dat los ik op door een laagje mascara aan te brengen.

Voila mooi afgewerkt met het oogpotlood van joepie en mascara van make-up studio.
Ja oke je ziet nog een beetje de oogschaduw maar als je knippert valt het eraf en je hebt je ogen toch niet toe dan zie je het ook niet.

Ook even zeggen wat ik van het oogpotlood vind.
De verpakking vind ik simpel maar toch mooi en er zit een dop op dat vind ik ook een pluspunt!

Het is gewoon een simpel zwart oogpotlood hij brengt heel makkelijk aan.
Hij is een beetje hard maar als je er een keer mee aan het werk gaat is hij heel fijn om te gebruiken.
Ik vind dat het er ook mooi uitziet en het is een stuk makkelijker dan eyeliner.
Kijk maar 2 foto's terug daar zie je het lijntje.

De swatch ja daar valt niet veel over te zeggen een goed diep zwarte kleur.
Prima om te gebruiken!

Dan ga ik verder met het volgend palletje en dat is die van Essence.
Er zitten 3 kleurtjes in 1 highliter en 2 smokey kleurtjes.
Dezelfde als in het joepie palletje.

Dit zijn de kleuren in close-up de zwarte kleur heeft heel veel glitters.
De andere zijn vrij mat.

Dit zijn de swatches op mijn vingers wat? Ze zijn allemaal vrij shimmerie.
Maar ik vind ze wel mooi vooral de witte kleur heeft veel glittertjes.

En dit zijn de swatches op mijn hand gewoon 1 veeg ja ik moet toegeven het pigment van bijde palletes is verbazingwekkend! (Sorry voor de swatch van het oogpotlood wat je nog ziet :))

Ook hier heb ik natuurlijk een ooglook gemaakt.
Dit is mijn oog met niks erop.

Eerst oogschaduw basis van Essence.

Eerst heb ik de witte highliter aangebracht onder de wenkbrauw.

De eerste grijze kleur aangebracht over het gehele bewegende ooglid.

De zwarte kleur in de arcadeboog en mooi samen geblend.

En ook hier weer afgewerkt met mascara en het oogpotlood van Joepie.

En voila dit zijn de 2 ooglooks ik vind ze allebij heel erg mooi maar ik heb toch mijn favoriet.
En dat is... RAAR MAAR WAAR= Joepie. 
Waarom? Ik vind de glittertjes er heel erg mooi en en de 1ste kleur is net wat lichter.
De ooglook met het essence pallet is nog wat zwaarder zeg maar het is ook super mooi maar dat vind ik nog een beetje te oud voor mezelf.

En dit is de look met mijn ogen open :).
Ik vind het echt wel mooi dit zou ik eerder dragen naar een party ofzo:).

En dit waren de 3 dingen die ik voor jullie gerieviewd heb.
Ik vind persoonlijk het Joepie palletje mooier maar het essence pallet is ook super fijn.
En ook van het oogpotlood ben ik tevreden.
Prijs Essence: €2,79 
Prijs Joepie oogschaduw+potlood:€3,90

Zo dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden laat in de comments achter welke jullie mooier vinden.

Liefs, Anouk xxx









































11 opmerkingen:

  1. Och ja beautyrevolution het is het artikel dat telt... haha Anouk ik vind het echt een super leuke review! Ik vind joepie ook mooier! echt een mooie look heb je gemaakt!
    <3 <3 <3xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja annemie weet ik wel hoor.. Twas gwn een feedback.. En trouwens anouk doet dat ook steeds bij mij!

      Verwijderen
  2. Echt een heel goed artikel en ik vind Joepie mooier.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke artikel en ik vind Essence mooier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind essence mooier maar wow wat een goed artikel! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke review en ik vind Joepie mooier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk artikel en ik vind Joepie mooier xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei goed artikel en ik vind ook Joepie mooier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil je een keer naar mijn blog een kijkje nemen? Alvast bedankt! Love, Annika
    http://xonly-girlsx.webklik.nl/page/about-me

    BeantwoordenVerwijderen