maandag 22 december 2014

❄ Recept: Kerstkoekjes bakken ❄

❄ Recept: Kerstkoekjes bakken ❄


Heey bloggertje vandaag heb ik een super leuke video voor jullie.
Kijken jullie mee???

Vandaag heb ik een EXTRA Kerst video voor jullie.
Ik en mijn zus bakken elk jaar koekjes en ik heb vorig jaar het recept al online gezet.
Maar het leek me wel leuk om dit jaar een video te maken hoe je de koekjes maakt.
Ik heb heel veel tijd in deze video gestoken dus ik zou zeggen veel kijk plezier en smakelijk eten!




6 opmerkingen:

  1. Super leuke video en de koekjes zien er echt super lekker uit!!!
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke video heb je vast veel werk aan gehad! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuke video vooral als je de ingredienten laat zien dat komt er zo telkens bij! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke video echt hmm ze zien er super lekker uit! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen