zondag 28 december 2014

Review: Dove Shower Gel

Review: Dove Shower Gel


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Dove Shower Gel.
Wil je weten wat ik er van vind kijk dan mee!

Ik heb hem gekregen met een Kerstfeestje van mijn balletjuf.
Super lief en ze had het mooi ingepakt.

Je moet de dop er gewoon aftrekken vind ik wel een nadeel want dan komt er heel veel in 1 keer uit.
Maar hij ruikt wel heel erg lekker!!!

Ik heb een klein beetje eruit gehaald dit is de structuur heel romig maar toch ook weer vloeibaar.
Hij voelt heel zacht aan op de huid ik heb me er al 1 keer mee gedoucht en hij is echt super fijn.
Prijs: Voor de grote €2 dus de kleine zal nog goedkoper zijn (daar kon ik helaas de prijs niet van vinden)

En zo dit was mijn review over de Dove Shower Gel ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx





8 opmerkingen: