zaterdag 19 oktober 2013

5 Minute make-up challenge.

5 Minute make-up challenge.

Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een super leuke challenge!
Namelijk de 5 minute make-up challenge.
Kijken jullie mee???

In de 5 minute make-up challenge is het de bedoeling tot je in 5 min. een fool face make-up look kan maken.
En dat heb ik uitgetest het is me gelukt! :D
Waarom heb ik dit gedaan om uit te testen als ik mij zou moeten haasten en me toch mooi wil opmaken met alles erop en eraan zou ik het halen om in 5 min klaar te zijn.
En ik heb een super leuk filmpje voor jullie gemaakt en ik hoop tot jullie het leuk zullen vinden!
Ik alle sinds wel :D ENJOY!!!

2 opmerkingen:

  1. Amai dat is snel :D maar wel een hele mooie make-up look Anouk u blog is de chikste blog die der bestaat!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxx ly en ly blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai dat is snel xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen