donderdag 31 oktober 2013

Get Ready With Me - Ochtend routine!


Get ready with me - Ochtendroutine!

Heey bloggertjes ik heb in mijn vorige artikel comments gekregen van doe eens je ochtendroutine en hier heb ik dan een filmpje voor jullie!
Kijken jullie mee???


Ik ben pas wakker ik heb al mijn ontbijt gehad 2 boterhammen met speculoos pasta hmmm!
  Een glas vers geperst fruitsap voor mijn ontbijt en na mijn ontbijt choco super lekker!!!              
                               
    
Dan ben ik naar de badkamer gegaan heb me omgekleed en toen onmiddellijk het filmpje gemaakt veel kijk plezier!!! PS dit filmpje en artikel is live opgenomen op 31oktober 2013 om half 9 s'morgens na het filmen duurt het wel langer wanneer het op mijn blog staat omdat het filmpje nog geupload moet worden en ik het artikel moet typen, maar het is wel live opgenomen!


                                                                
                                                                                                                                                                                                                  

             



3 opmerkingen: