donderdag 10 oktober 2013

My Birthday movie!!!

My Birthday movie!!!

Heey bloggertjes vandaag is het 11 oktober en dat wil zeggen?...
MIJN VERJAARDAG!
Ik heb een heel leuk filmpje voor jullie klaarstaan kijken jullie mee???

Omdat het mijn verjaardag is wou ik iets speciaals voor jullie doen.
Dat heb ik ook gedaan namelijk een filmpje met van alles zoals DIY,Weetjes,Stash dingen enzo...
Ik heb hier een uitgebreid filmpje speciaal voor mijn verjaardag ik ben 13 geworden!
Ik hoop tot jullie veel plezier hebben bij het kijken van dit filmpje.
Ik heb in ieder geval heel veel plezier gehad bij het maken van het filmpje.
Het is men zo vaak mislukt je wilt niet weten hoe vaak ik deze video opnieuw heb moeten maken! :D



Enjoy!!!

3 opmerkingen:

  1. Sorry de datum klopt niet het moet 11 oktober zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok is niet erg en het filmpje is chik ik heb die helemaal uitgekeken ik ga ook nagelriem olie en scrub maken echt chik filmpje! xxx XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die gans uitgekeken zeker de moeite waard voor alle blog lezers zeker gans kijken!!!!! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen