donderdag 24 oktober 2013

Wenkbrauwen verzorgen.

Wenkbrauwen verzorgen.

Heey bloggertjes vandaag wil ik jullie laten zien hoe je je wenkbrauwen goed kan verzorgen.
Kijken jullie mee???

Als ik mijn make-up doe moeten mijn wenkbrauwen zeker niet ontbreken!
Ik heb er een speciale methode voor en sommige onder jullie weten niet hoe je je wenkbrauwen moet verzorgen.
Geen probleem ik heb de oplossing ik heb speciaal voor jullie een filmpje gemaakt waarin ik mijn wenkbrauwen verzorg.
Veel kijk plezier!

3 opmerkingen:

  1. Dat wenkbrauw potlood en die gel waar koop je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In de Kruidvat bij de essence nagellak en make-up enzo maar ik weet niet of die gel nog te koop is want die heb ik al lang maar normaal wel moest dat niet zijn kan je kijken voor ander merk Catrice vb

    BeantwoordenVerwijderen