woensdag 23 oktober 2013

STEL JE VRAAG!

 STEL JE VRAAG!

Heey bloggertjes vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse 'stel je vraag'
Kijken jullie mee???

Ik weet het dat hebben jullie nog nooit gedaan maar het is iets nieuws voor op mijn blog en ik ben van plan het maandelijks te doen.
Ik post regelmatig dingen op mijn blog en soms stellen jullie vragen over een bepaald artikel.
Dat kunnen jullie nu gewoon hier doen onder dit artikel plaats een beautyvraag en ik zal het beantwoorden.
Help elkaar ook in de comments.
Maar ik heb zelf een beautyvraag voor jullie.
Ik was mijn haar regelmatig maar ze worden heel snel terug vettig wat kan ik er tegen doen?
Help me plzz in de comments.
Dus wat is de bedoelding van STEL JE VRAAG tot je een vraag stelt in de comments over een artikel of gewoon iets over beauty.
Dan beantwoord ik je vraag tenzij er een beauty blogger mij voor is met je vraag te beantwoorden natuurlijk!
Dus comments geven is de boodschap plzz!!!!!!!!




10 opmerkingen:

  1. Gewoon je haar vaker was met conditioner of hoe ge dat ook schrijft :D
    Ik heb nog een beauty vraagje :D Ik heb last van droge handen wat kan ik er tegen doen? Anouk help me asjeblieft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok dankjewel en je moet je handen regelmatig scrubben je kan scrub kopen maar je kan het ook zelf maken ik zal een filmpje doorsturen je moet doorspoelen tot 2min 35 sec. daar leg ik uit hoe je scrub maakt hier is een link moest het niet lukken kijk dan bij mijn filmpjes my birthday movie je voegt wat zout toe of suiker ik doe altijd met suiker met zout is die wat groffer en wat olijfolie en goed mengen en klaar kijk het filmpje maar! :D http://www.youtube.com/watch?v=UZRg-dSA3yw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey popje je weet tot ik nagelbijt wat kan ik er tegen doen help me plzzz xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. STOPPEN haha nee eum nagellak opdoen is handig want dat is giftig en dan ga je niet bijten ofwel een product kopen bij de apotheek dat stinkt heel erg en dan bijt je ook niet meer door de geur je nagels laten groeien ok dan bijt je misschien sneller maar dan worden ze mooi veel succes! :D xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Anouk ik heb een vraagje welk goedkoop nagellakmerk raad jij aan??? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eum ik persoonlijk vind Essence heel goed nagellak merk die kan je kopen in de Kruidvat en kost 1,69EUR xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh dankjewel Anouk de stel je vraag is echt leuk en nu weet ik waar ik goede nagellak kan kopen voor een spot prijs! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He!
    Zoals ik al in de eerdere reacties heb gelezen zei iemand iets over je haar wassen met conditioner. Dat moet je zéker niet doen! Conditioner is vettiger dan shampoo! En het maakt juist meer vettiger! Was je haar met een shampoo die aangepast is voor haar dat rap vet wordt. Wanneer je je haar wast wrijf je met je handen tot het schuimt (niet hard wrijven/schrobben want dat stimuleert de klieren die je haar vettig laten worden!). Éen keer je haar wassen is genoeg (dus 1 keer je haar wassen per haar-wasbeurt.). Zeker níet elke dag je >haar< wassen! Twee keer per week is genoeg! Als dit niet helpt kun je altijd de grote middelen in huis halen! Teer-shampoo is een goed remedie tegen vet haar. Het stinkt een beetje maar werkt met effect! Natuurlijk stinkt je haar niet als je alles flink hebt uitgewassen. Ook heb ik een paar tips voor je! =>Van haarlak krijg je droog haar. Maar dat wil niet zeggen dat je dat elke dag moet gebruiken. =>Als je je haar een week niet wast wordt het ook minder vettig! (Klinkt een beetje vies maar het werkt!). => Was je haar vooral niet te veel! => Zorg niet dat je haar helemaal uitdroogt!!! Natuurlijk kun je ook voor meer informatie bij je kapper terecht. Succes! ;)

    BeantwoordenVerwijderen