zaterdag 19 april 2014

Make-up look voor Pasen!

Make-up look voor Pasen!


Heey bloggertjes vandaag post ik 2 dingen op mijn blog.
Kijken jullie mee???

Als je Paas nagels hebt moet je natuurlijk ook een mooie make-up look.
En die ga ik jullie laten zien.
Deze make-up look heb ik niet van internet maar is eigen creatie.
Vandaag doe ik het niet in video vorm maar met foto's.
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
Veel plezier!

Dit is mijn gezicht zonder make-up

Aller eerst heb ik een concealer aangebracht voor donkere kringen en eventueel puistjes weg te werken.
Deze is van Essence in de kleur 01 Soft Beige.
Het is echt een hele fijne concealer.

Daarna heb ik het afgepoederd met de Catrice All Matt Plus powder.
Zo dat mijn gezicht niet glimt door de concealer.

Dan kunnen we beginnen met de ogen.
Ik breng eerst een oogschaduw basis aan van Catrice.
Dan blijft de oogschaduw beter zitten en komen de kleuren mooier uit.

Ik heb gekozen voor het Essence Al About Nude pallet.
Het heeft mooie zachte kleuren, geschikt voor Pasen.
Als eerste breng ik de lichte kleur aan onder de wenkbrauw.

Dan neem ik de licht roze kleur voor over het bewegend ooglid.
Tot aan de arcade boog.

En dan neem ik de donkere kleur voor in de arcade boog.
Om een mooie schaduw te creëren.

En als laatste neem ik weer een licht roos kleurtje voor in het binnenste van mijn ooghoek aan te
brengen.

Omdat de ogen mooi licht zijn ga ik voor wat fellere lippen.
En ik kies voor de roze Essence lipstick.
In de kleur 13 Love Me.
Echt een hele mooie roze kleur.

En dan als laatste de blush deze is van de Hema.
In de kleur 03 Satin Blush Powder.
Jullie hebben deze vast in mijn shoplog zien voorbij komen.
Dit is de eerste keer dat ik deze blush gebruik en hij is echt super mooi!
Zeker een aanrader!!!

En dit is dan het uiteindelijke resultaat.
Geschikt voor iedereen! Het pallet van Essence is een echte aanrader want het was de
1ste keer dat ik het gebruikt heb

Ik wou wel even een close-up foto maken van de ooglook.
Ik vind het geslaagd!

En dit is mijn volledige Paas-Look!
Ik ben naar de kapper geweest dus mijn haar zit goed! :)
Kledij een zwart hemdje van de Vera Moda.
Roze broek van Push&Pull.
En Ballerina's van Brantano.
+ Mijn nagels maar die hebben jullie in mijn vorig artikel al gezien.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en ik wens iedereen een vrolijk Paasfeest!!!

Liefs, Anouk xxx

















7 opmerkingen: