dinsdag 22 april 2014

Review: Mayebelline Baby Lips Lipbalm

Review: Mayebelline Baby Lips Lipbalm


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Mayebelline Baby Lips.
Waar ik super blij mee ben.

Dit zijn de 5 die ik heb.
Alle Baby Lips hebben SPF 20 dus ze zijn ook geschikt voor in de Zomer.
De namen van links naar Rechts zijn.

 Blauw Hydrate met Citroen en Basilicumgeur 

 Oranje Cherry Me met Kersengeur

 Geel Intense Care met Kers en Amandelgeur 

 Groen Mint Fresh met Muntgeur

❤ Roos Pink Punch met Passievrucht

Er zit een heel verhaal achter hoe ik aan de Baby Lips ben geraakt.
Normaal kan je ze alleen via internet bestellen maar dat heb ik niet gedaan.
Ik was met mijn vriendin Teresa in de Kruidvat. En er lagen bakken waar producten afgeprijsd waren.
Ik was er tussen aan het kijken en ineens zei Teresa 'Anouk' er liggen 2 Baby Lips.
En ja inderdaad de Blauwe en de Roze (helaas waren ze niet afgeprijsd).
Een week later ging ik weer naar de Kruidvat met mijn mama.
En er lag weer een Baby Lip in de bak deze keer was het de Rode.
Maar mijn vriendin Caro had gezegd dat ze ook in de Colruyt te koop waren.
Dus ik ben gaan kijken en ja inderdaad ik moest alleen de Gele en de Groene nog hebben.
En die heb ik natuurlijk gekocht.
Zo ben ik aan de 5 Baby Lips geraakt. :)

Dit zijn de 3 transparante lippen balsems.
Ze zijn super zacht.

En er zijn ook 2 getinte lippen balsems.
Deze vind ik erg mooi.
Ik heb ze ook voor jullie geswacht.

Dit is hoe mijn lippen er uit zien met niks erop.

Dit is hoe mijn lippen er uit zien met Pink Punch.Wat een prachtige kleur!

En dit is met Cherry Me. Een lieve rode kleur die perfect is voor iedere dag.

Zo dit was mijn review over de Baby Lips het zijn echte aanraders.
Ik vind ze super zacht en smoothie.
In de Kruidvat heb ik ze € 3,49 betaald.
En in de Colruyt € 3,77.

























8 opmerkingen: