zondag 27 april 2014

Shoplog+Review Tangle Teezer!

Shoplog+Review Tangle Teezer!


Heey bloggertjes vandaag heb ik een shoplog en een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Vandaag ben ik niet alleen maar met mijn vriendin Caro.
Veel kijk plezier!!!


In de video gaan we de Tangle Teezer uittesten!


En als we het bij mij uittesten dan gaan we het ook bij Caro doen.



Ik heb voor de schattige Tangle Teezer gekozen met schaapjes erop.
Hij kost €15,95.
Ik heb hem uit de kappers winkel op de Pauwengraaf.
Hij heeft ook een click-off cover om de tanden te beschermen.
Dat vind ik een groot voordeel.
Want bij de grote Tangle Teezer is er geen bescherming.
Hij is ook fijn voor mee op reis te nemen!

Zoals je kan zien hebben de tandjes allemaal een verschillende lengte.
En dat is natuurlijk heel fijn om te borstelen.
De tandjes hebben niet zo van die bolletjes aan het einde, dat vind ik persoonlijk fijner.

Hij ligt ook heel fijn in de hand en laat mijn haar echt glanzen.
Hij is geschikt voor zowel nat als droog haar.
OPGELET! Je mag hem niet gebruiken bij hitte.
Want dan kan het plastic smelten.
Dus als je je haar stijlt zou ik het met een gewone borstel doen.
ECHTE AANRADER!!!












8 opmerkingen:

  1. Super schattige borstel.
    En leuke video's.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die borstel is zo cute en hele leuke video's!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was zo fijn gisteren je hebt er een goed artikel van gemaakt! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke video's en leuk artikel die borstel is echt schattig!!! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh cute leuke video's en leuk artikel.
    Je moet vaker een video opnemen met Caro dat is leuk met haar! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze was gisteren bij mij en ik heb nog 2 video's met haar opgenomen.
      Die ga je de komende 2 dagen op mijn blog zien verschijnen.
      En dankjewel ik vind het ook heel leuk om met haar video's op te nemen. <3

      Verwijderen
  6. Ooh die borstel is cool super leuke video's en leuk artikel! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen