maandag 21 april 2014

Unboxing + Review EOS Lip Balm

Unboxing + Review EOS Lip Balm


Heey bloggertjes zoals beloofd vandaag de unboxing.
Kijken jullie mee???

Ik heb met Pasen EOS Lip Balms gekregen en ik ben er super blij mee.
En ik wou ze graag voor jullie unboxen.
Veel kijk plezier!!!



Maar ik ga ze ook voor jullie reviewen hier zijn wat foto's.

Dit zijn de 4 EOS die ik gekregen heb.
EOS staat voor : Evoltion Of Smooth.
Ik heb ze via internet besteld en met verzendingskosten erbij kosten ze €27.
Best duur maar het is zeker de investering waard!!!

Ze zijn alle 4 transparant, maar dat vind ik niet erg.
Ik vind ze super schattig en de vorm is echt heel leuk bedacht.

Zo zie je de Lip Balm close-up.
Het bolletje voelt echt heel zacht en licht fijn in de hand.

Dit zijn de namen en ze liggen op volgorde.
❤ Fresh Watermelon
 Pomegranate Raspberry
 Summer Fruit
❤ Strawberry Sorbet
De EOS bevatten ook nog eens SPF 15 dus ze zijn geschikt voor in de zomer.

Zo dit was mjin unboxing + review ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Ik ben alle sinds heel tevreden over de lippen balsems.
Zeker een aanrader! 









7 opmerkingen: