zondag 6 april 2014

Review: Action Make-up sponsjes

Review: Action Make-up sponsjes


Heey bloggertjes ik heb vandaag een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Gisteren in mijn shoplog heb ik gezegd dat ik de sponsjes van de Action ging uittesten.
En dat heb ik gedaan.
Hier zijn wat afbeeldingen.

Dit zijn de sponsjes ik vond de kleuren heel erg mooi.
Ze kosten 0.59cent dus dat is echt super goedkoop!

Laten we ze gaan uittesten.

Op elk sponsje hebt ik een heel klein beetje BB Cream aangebracht.
En dan ga ik het nu aanbrengen op mijn gezicht.

Wat mij onmiddelijk opviel aan de sponsjes was, dat ze SUPER ZACHT zijn.
En dat vind ik al een heel groot pluspunt!!!

Het aanbrengen gaat heel goed je kan ofwel op het sponsje BB Cream of Foundation aanbrengen.
Ofwel op je hand en dan met het sponsjes op je hand dippen.
Ik vind het persoonlijk fijner om het onmiddellijk op het sponsjes aan te brengen.

Het brengt heel mooi en egaal aan van af nu ga ik mijn Foundation en BB Cream altijd met de Action sponsjes aanbrengen.
Het zijn echte aanraders!
Nog 1 ding na het gebruik heb ik ze zuiver gemaakt met warm water zoals het op de verpakking staat.
Het gaat super goed af.
Zo dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden.






8 opmerkingen: