zaterdag 18 oktober 2014

100 abonnees! + (WINACTIE!!!) GESLOTEN

100 abonnees! + (WINACTIE!!!) GESLOTEN


Heey bloggertjes vandaag heb ik een super leuke video voor jullie!
Kijken jullie mee???

IK HEB DE 100 ABONNEES GEHAALD!
Ik ben er super blij mee en om jullie te bedanken hou ik een winactie!
Wat moet je doen om te winnen?
Reageren onder dit artikel en ook zeggen of je meedoet.
Abonneren op mijn kanaal als je dat nog niet gedaan hebt.
Een duimpje omhoog voor deze video en reageren op youtube ook onder deze video.
Veel SUCCES!!!



12 opmerkingen:

  1. Proficiat! En ik wil heel graag meedoen :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! En ik doe mee als ik win hoef ik de donut dot niet hij is iets te groot voor mijn haar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! En ik doe mee als ik win hoef ik de donut niet want ik heb bruin haar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele dikke proficiat! Wauw, dat is snel gedaan! Ik doe graag mee, maar als ik win hoef ik de donut dot niet!,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat!!! Ik doe zeker mee en als ik win hoef ik de donut dot niet want ik heb zwart haar xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej! Ik ben al lang op je geaboneerd en je video's zijn echt tof! Ik wen iedereen veel succes al zou ik dit pakketje zelf ook graag winnen! Je hebt hele toffe producten! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee xxx Ik volg je al van op het begin (was denk ik de eerste) en heb je geholpen met je blog je video's zijn echt zo leuk xxx Ik heb alles gedaan wat je moest doen om mee te doen xxx Zyna XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent zuper proficiat meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke winactie je bent echt een groot voorbeeld voor mij x en ik doe zeker ook mee

    BeantwoordenVerwijderen