woensdag 15 oktober 2014

Review: Yes Love Mascara

Review: Yes Love Mascara


Heey bloggertjes vandaag heb ik alweer een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik weet dit is al de 3de review achter elkaar.
En het word misschien een beetje saai maar nu heb ik eindelijk tijd voor een artikel te schrijven.
Dit is het laatste product morgen komt er weer gewoon een video online.
Vandaag heb ik de mascara van Yes Love voor jullie getest.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan vooral verder!


Laten we maar beginnen met de verpakking.
Ik vind de kleur heel erg mooi en het is een brede verpakking.
Dus verwacht ik ook een breed borsteltje.
Dat zullen we zo meteen zien!


Ja het is best wel een groot borsteltje.
Het heeft een mooie vorm en ik ben van andere mascara's gewend tot het heel fijn aanbrengt.


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara (en niet gekruld).


En dit zijn mijn wimpers met de mascara.
Wat vind ik ervan?
Het effect is niet WOW, maar hij brengt fijn aan en zonder klonters.
Conclusie fijne mascara zeker voor de prijs want zoals jullie in mijn review van gisteren misschien al gelezen hebben koste de mascara en lipstick samen €3.
Zo dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx




6 opmerkingen: