maandag 13 oktober 2014

Review: Max eyes Eyeliner

Review: Max eyes Eyeliner


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik heb voor jullie de Eyeliner van de Action uitgetest.
Wil je weten of het de moeite is?
Lees dan vooral verder!

Dit is de verpakking ik vind het wel speciaal.
Action heeft hem in het zwart en dan zilver wat ik heb.

Als je de eyeliner open doet heb je een fijn kwastje.
Het is wel makkelijk tot de eyeliner al onmiddellijk erop zit.
Ik zal het kwastje even in close-up laten zien.

Het kwastje is in het begin heel dun en word daarna iets breder.
Het is wel jammer tot die zo kort is want dan moet je vaker eyeliner bijnemen.
Dat is wel een nadeel.

Tijd voor te swatchen op mijn hand.
De pigmentatie is goed en de kleur is ook echt zwart zwart.
Als jullie snappen wat ik bedoel.

Tijd om aan te brengen!
Maar zoals jullie weten ben ik er niet de beste in.
 Ik heb het zo goed mogelijk proberen te doen.
Wat vond ik ervan? Hij was best wel vloeibaar bij het aanrbengen,
een nadeel daarvan is tot het lang duurt wanneer de eyeliner droog is. Nog een nadeel is als de dag voorbij is stempelt de eyeliner op je ooglid, dat is wel jammer.
Prijs: €0,74.
Dat is natuurlijk spot goedkoop!
Ik zou hem gerust meenemen als je eens in de Action bent.
Maar om hem nog eens te kopen liever niet.
Zo dit was mijn review over de eyeliner van Action.
Ik hoop tot jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx








6 opmerkingen: