donderdag 30 oktober 2014

Review: Essence Quattro eyeshadow

Review: Essence Quattro eyeshadow


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Ik heb 27/10 een pallet van Essence gekocht.
En ik wil mijn mening graag met jullie delen.


Zo ziet het palletje eruit.
Ik heb nog zo een pallet in de kleur '12 pruple day'
Ik ben er heel tevreden van dus ik denk ik neem er nog zo eentje mee.
Het eerste wat me opviel was de stikker New Formula ik weet niet precies wat ze er mee bedoelen.
Ook het lettertype van het woord Quattro is veranderd.


Dit pallet heet 15 most wanted.


Ik vind tot ze er heel mooi uitzien de kleuren lopen mooi in elkaar over.
Wat ik wel jammer vind is tot niet in elke kleur evenveel oogschaduw zit.
Vb: De gele is een heel rondje en wit is veel minder.

Toen ik een foto in close-up maakte zag ik goed tot in elke kleur vrij veel shimmers zitten.
Behalve de donker bruine/paarse kleur.


Tijd om te swatchen!
De witte en de gele kleur hebben veel pigment.
De gele kleur is op mijn vinger een mooie vanille kleur.


De licht roze kleur heeft iets minder pigment.
Maar dat komt misschien omdat die naast een hele donkere kleur ligt.
De bruine kleur vind ik echt super mooi er zit een soort van donker paarse gloed overheen.
Dat vind ik echt super mooi!!!


Ik heb ze ook nog eens geswacht op mijn hand.
De 1ste kleur is de witte.
De 2de kleur is de gele.
De 3de kleur is de roze.
En de 4de kleur is de bruin/paarse kleur (de enige matte kleur in het pallet)


Hier moest ik gewoon een look mee maken!
De witte kleur heb ik als highliter gebruikt onder de wenkbrauw.


De gele kleur over het gehele ooglid.
Je ziet bijna geen geel maar wel heel veel glitters.


De bruine/paarse kleur heb ik aangebracht in de arcadeboog.
Ik heb me vooral gefocust op de binnenkant.
Daar heb ik hem iets heftiger aangebracht.


En dan de licht roze kleur heb ik in het binnenste van mijn ooghoek aangebracht.


Dan heb ik de look afgewerkt met een mooi eyeliner lijntje, en mascara.


Zo zie je het met mijn oog dicht.
Heel mooi!!!



En dit is de volledige look.
Wat vind ik van het pallet?
Ik vind het echt prachtig en de pigmentatie is geweldig.
Voor maar 2,99 bij het kruidvat.
Een echte aanrader!

Ik hoop tot jullie mijn review leuk vonden.

Liefs,Anouk xx
























9 opmerkingen: