dinsdag 14 oktober 2014

Review: Yes Love Lipstick

Review: Yes Love Lipstick


Heey bloggertjes vandaag heb ik weer een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Op de Estetika beurs heb ik een lipstick gekocht en die heb ik uitgetest voor jullie.
Wil je mijn mening over het product weten?
Lees van vooral verder!


De verpakking vind ik heel erg mooi en sprak me onmiddellijk aan om het te kopen.
Maar het gaat natuurlijk om de inhoud dus laten we snel verder gaan!


Tijd om te swatchen!
1 keer over mijn hand OH kijk wat een pigment!
Dit had ik echt niet verwacht.
Toen ben ik hem onmiddellijk op mijn lippen gaan aanbrengen.


Dit zijn mijn lippen met alleen een transparante lippenbalsem 

Eenmaal op mijn lippen?
Hmm je ziet alle velletjes terwijl je op de vorige foto geen enkel velletje zag.
Persoonlijk vind ik de kleur iets te fel dus deze is meer geschikt voor een feestje.
Daarna heb ik hem uitgeveegd met mijn vinger en afgehapt op een doekje.
Toen was de kleur veel mooier en subtieler.
De prijs weet ik helaas niet maar in ieder geval niet duur.
Want voor de mascara en deze lipstick heb ik samen €3 betaald.
Zo dit was mijn review over de Yes Love lipstick.

Liefs,Anouk xxx




6 opmerkingen: